Kilka powodów, dla których warto wdrożyć rozwiązania mobilne w Twojej firmie

Rozwiązania mobilne już od jakiegoś czasu cieszą się rosnącą popularnością i nietrudno zrozumieć dlaczego. Urządzenia mobilne stają się coraz bardziej wydajne, co oznacza, że mogą obsługiwać wiele zadań, które zazwyczaj kojarzymy tylko z laptopem lub komputerem stacjonarnym. W dzisiejszych czasach firmy muszą być dostępne na wszystkich platformach, dlatego też rozwiązania mobilne stają się coraz bardziej popularne.

Poniżej omówimy kilka powodów, dla których powinieneś wdrożyć rozwiązania mobilne w swojej firmie już dziś!

– Rozwiązania mobilne pomagają być dostępnym na wszystkich platformach i docierać do klientów zawsze wtedy, gdy tego potrzebują.

– Wiele badań wykazało, że urządzenia mobilne są używane częściej niż komputery PC do zakupów online, korzystania z mediów społecznościowych i innych aktywności. Jeśli tak jest również w Twojej branży, to tym bardziej warto pomyśleć o wdrożeniu odpowiedniego rozwiązania!

– Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu, firmy mogą działać szybciej, ponieważ pracownicy nie będą spędzać dnia pracy na czekaniu, aż aplikacje załadują się ponownie po zamknięciu ich podczas przerw itp. Oznacza to lepszy przepływ pracy, co prowadzi bezpośrednio do zwiększenia poziomu produktywności.

– Wdrożenie rozwiązania mobilnego może zaoszczędzić Twojej firmie sporo pieniędzy. Coraz więcej klientów używa swoich telefonów do robienia zakupów online, a jeśli nie jesteś dostępny na tej platformie, pójdą oni do Twojej konkurencji. Warto również wspomnieć, że koszt stworzenia aplikacji spada z dnia na dzień! Rozwiązania mobilne cieszą się coraz większą popularnością już od jakiegoś czasu i nie trudno zrozumieć dlaczego. Urządzenia mobilne stają się coraz bardziej wydajne, co oznacza, że mogą obsługiwać wiele zadań, które zazwyczaj kojarzymy tylko z laptopem lub komputerem stacjonarnym.

Koszt aplikacji na telefon

Średni koszt rozwoju aplikacji to $5k-$10k. Koszty mogą się różnić w zależności od kilku czynników, w tym rodzaju aplikacji, projektu, liczby ekranów lub użytych funkcji interfejsu użytkownika.

Np. aplikacja do napiwków